ZzzZzzZZzz...

ja hallååå ja:D
jag har märkt en sak, när jag har alarm på mobilen då skiter jag i vad klockan är men när jag inte har alarm så får jag panik för att jag inte vet va klockan är så jag lyckas vakna tidigt, hahaha smart där.och eftersom att jag inte hade alarm så vaknade jag halv sju. fattar inte heller att jag verkligen gjorde de :)
precis vart ute med hunden, jag är nog den sista som kommer bli morgonmänniska. vara pigg innan ögonen hunnit öppna sig går inte ihop i min värld :) fast jag va inte så död imorse som jag brukar. ibland när jag går ut på morgonen  känns de som jag går i sömnen med ögon som fortfarande sover, hahaah nu vet ni jag vet att ni bry er :). å de va skit halt ute, jag tänkte fan jag får inte ramla. sen höll jag på och ramla, så som de blir när man går på bananskal (hahaha jag har sett på filmer för mycke) fast jag ramlade aldrig :d. ibland undrar jag om någon kollar på mig fast jag inte ser de, jag skulle nog vart mrs bean2 så klumpi som jag är. å börjar babla om ingenting nu ska fortsätta sova nu för jag har sovmorgon om jag inte hittar på nåt annat, haha som om de finns mycke att välja mellan. å förresten som man ser så lyckades jag fucka upp min blogg, aa man märker de på de fula resultatet. jag som kämpade mig så mycke och stackarn sandy med så kmr jag o bara förstör men de är hon nog van vid ellr va säger du?:D. talk2yalater :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0