vi är fiender

jag gillar inte söndagar, vi är fiender fast egentligen är de söndagar som hatar mig mer för jag vill bli vän me söndagar så att mina seega söndagar inte ska vara så jävla tråkiga :) men söndagar verkar inte fatta de, för söndagar är enda veckodagen som lyckas få mig att vilja dränka mig själv :) fast sönda har vart lite snäll idag, fast lite djävul med. menmen jag fick ha en skit rolig helg med fredag och lördag, man kan inte få för mkt av de roliga för då uppskattar man de inte elr hur (a). jag tror faktiskt jag har vart inne för mkt idag, även fast jag har vart ute två gånger me jessi ida (min hund) fast de va inte så länge. jag är som ett djur som inte kan vara inne för länge:d hahahahah så jag ska ut o ta frisk luft nu :) byyyee



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0