VÄLKOMNA! :D

shoo loo :D donja här,  (tyvärr) så är de så att jag har en bästavän som är världens envisaste, ja hon tvinga mig göra en blogg fast jag gjorde den inte utan hon kämpade sig för att fixa dig, och hon fick världens leende när hon lyckades så då får jag väl försöka göra henne lite gladare med att skriva om mitt "liv", hahaha ja för jag är juu sååå snäll :) ska jag vara ärlig så vill hon att jag ska ha en mer än vad jag vill de själv,fattar inte varför just jag. hm.. säkert ba för jag pratar FÖÖR mkt, och hon orkar säkert inte med mina livshistorer så hon leker snäll att hon hjälper mej me en blogg. AHAHAHAH:d . jag sov här inatt, lörda till idag, aa känns som jag inte har vart hemma på år så jag ska kila hem snart :) puss och hej :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0