mitt hjärta är erat,mina flickor är dom bästa<3

hej babyyy :) så trött och klockan är inte ens tolv än. är inte van vid att lägga mig tidigt men ska vara duktigt o göra de snart. precis kollat klart på en film, filmer är som mina godnattsagor på kvällarna de gör mig sömnig mmm anteckna. fan vf är kärleksfilmer alltid bäst? film är ju film, så man kan ju alltid ha fantasi för kärlek existerar inte :) inte i mina ögon aa jag är negativ vad ska jag göra åt saken :) fan jag har märkt en sak,. när man har mobil tror man att man bär den onödan, jag iaf för de är så. men när jag inte har nån då behöver jag den som mest. liv utan mobil är som att andas utan luft, de går inte :o ahahha smeker ut känslor för mobil men dom är så snällaaa skulle jag haft mobil idag skulle den hjälpt mig så att jag skulle kunna ringa dom jag ville få tag på o frågat vart dom är utan att få se ut som en vilse fågel i skolan och på busshållplatsen :) hahaha iaf slutade klockan fyra idag. tio i fyra kom sandy in t klassrummet och frågade när jag slutade då svarade min hemspråkslärare halv fem. jag ba vaa? :( hon ba aha va de dina kompisar du slutar tidigare för du kom tidigt. så jag slutade fyra men icke sa nicke då fanns dom icke kvar. skulle träffa johanna halv fem vid hållplatsen trodde inte hon skulle komma såg buss efter buss men sen sågs vi kvart i, alexandra tog samma buss så vi åkte några hållplatsen me henne tills hon gick av,såå söt är hon. ja o johanna åkte t stan, köpte ett par jeans o en jeansjacka och min drog läppglans hihih. gick till busshållplatsen för hon skulle ta bussen och jag gick o mötte jasmine sandy och shukri, sen kom hanna. vi åkte till plusgymnasiet (tror de hette så?) hahaha dom hade lagt fram frukt o godis vi åt som djur, skulle de vart ett barns lördagsgodis tror jag de skulle räckt för en helmåndag :d ska tvätta bort mitt smink nu o borsta tänderna, sov gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0